Winterfair 2016

Op D.V. zaterdag 3 december van 10.00 – 15.00 uur hoopt Stichting Tabitha een winterfair te organiseren in de Wilhelminakerk aan de Bourgondischelaan 1.

Stichting Tabitha mag al ruim 30 jaar hulp bieden aan medechristenen in Oost-Europa en dan met name in Roemenië en Oekraïne. Hulp in de vorm van naschoolse opvang en bijles, kleding, een bijdrage in de maandelijkse lasten maar ook eenvoudig een warme maaltijd blijft hier hard nodig. We hopen dat u door onze fair te bezoeken, wilt meehelpen deze hulp te continueren.

Wat kunt u verwachten op de fair? In de eerste plaats natuurlijk de Tabitha-winkel met speelgoed en flink afgeprijsde cadeau-artikelen. Daarnaast crea-cadeaukramen, sieraden, kaas, bakker Voordijk, een aantrekkelijk geprijsde tas vol groente en fruit, mini-workshop handletteren, een race-simulator en een dartcompetitie voor de kinderen. En rond 12.00 uur een mini-concert door Jan-Peter Teeuw.

Kortom te veel om op te noemen. Graag tot ziens op 3 december.

winterfair-2016