Acties

Acceptgiroactie

Tweemaal per jaar houden wij een acceptgiroactie in Ridderkerk. Middels een nieuwsbrief met acceptgirokaart vragen wij financiële steun voor onze projecten. De acceptgiroactie is in mei en december.

Boterletteractie

Rond Sinterklaas organiseren wij een boterletteractie, in samenspraak met bakkerij Voordijk uit Ridderkerk. De netto-opbrengst komt geheel ten goede aan onze hulpverlening in Roemenië en Oekraïne.

Goede Vrijdagcollecte

Traditiegetrouw zijn de collecten op Goede Vrijdag in de wijken Singelkerk, Wilhelminakerk en de Ichthuskerk bestemd voor het werk van stichting Tabitha. Hier zijn wij erg dankbaar voor!

Oliebollenactie

Al vele jaren organiseren wij op oudejaarsdag een oliebollenactie. Bestel de lekkerste oliebollen van bakkerij Voordijk via ons en ondersteun de hulpverlening!

Winterfair

Inmiddels niet meer weg te denken is onze winterfair begin december. Deze wordt meestal gehouden in de Wilhelminakerk te Slikkerveer.

Benefietconcerten

Wij proberen 1x per 2 jaar een benefietconcert in de Singelkerk te organiseren. Deze drukbezochte concerten zorgen voor een goede naamsbekendheid van stichting Tabitha en leveren een mooie bijdrage op voor de hulpverlening. In het verleden hebben meegewerkt aan een benefietconcert: Mannenkoor Ichthus uit Sliedrecht, Mannenkoor De Gouwe Stem uit Waddinxveen, Mannenkoor De Lofzang uit Heerde, Drechtstedenkoor Praise Him, kinderkoor de Sleutel uit Ridderkerk en de muzikanten Martin Mans, Martin Zonnenberg, Jan Quintus Zwart, Jacob Schenk, Erica de Vogel, Wilco Veldkamp en Mark Brandwijk.