Voorjaarsplantenverkoop en Voorjaarsfair

D.V. zaterdag 4 mei houden Stichting Draagt Elkanders Lasten en Stichting Tabitha een Voorjaarsfair met verkoop van voorjaarsplanten.

Verder vindt u hier tweedekans artikelen (brocante), kaarten, stroopwafels, houten speelgoed en ook sierraden zijn er te koop. Ook kunt u op deze fair een heerlijk broodje verse hamburger kopen.

Zoals gebruikelijk is er ook weer de verkoop van voorjaarsplanten, zoals Geraniums, Bacopa, Petunia, knolbegonia en vele andere soorten.

De fair wordt gehouden van 10.00 tot 13.00 uur bij Kringloop Noordenweg, Noordenweg 87 te Ridderkerk.

De opbrengst komt geheel ten goede aan de hulp in Roemenië en Moldavië en Oekraïne, en met name ook voor brood voor oorlogsslachtoffers. Een project dat door onze stichtingen wordt gesteund. Door de gevolgen van de oorlog in Oekraïne is de situatie van velen in die landen nog slechter geworden dan die al was. De armoede is groot en hulp hard nodig.

Reacties zijn gesloten.