Noodhulp Oekraïne

Het zal u niet ontgaan zijn, de vreselijke oorlog in Oekraïne. Waar wij bang voor waren is gebeurd, Rusland is Oekraïne binnengevallen. Ruim 40 jaar komen wij al in Oekraïne om ook daar hulp te bieden aan onze broeders en zusters. Zij zijn in nood en daarom moeten wij ze helpen!

Er is een gigantische vluchtelingenstroom op weg naar het westen. Bij de grensovergangen Oekraïne-Hongarije en Oekraïne-Roemenië delen onze broeders en zusters (lokale contacten) voedsel en spullen uit aan mensen die uren/dagen wachten om te grens over te kunnen steken. Zij delen uit van het weinige dat zij zelf hebben…

Donderdag 17 maart 2022 is er een noodhulptransport naar de grens bij Oekraïne in Hongarije gegaan, iedereen die hieraan heeft bijgedragen en geholpen heel hartelijk dank!

Op dit moment zamelen wij nog steeds geld in voor noodhulp, waarmee onze contacten ter plaatse hulp bieden. Helpt u mee?

Wilt u een financiële bijdrage leveren? Dat kan door:

• Een bijdrage over te maken op IBANnummer NL16 RABO 0355 4376 43 tnv stichting Tabitha ovv ‘Noodhulp Oekraïne’.
  • Bijgaande QR-code met uw mobiel of tablet te scannen, waarna u veilig en anoniem kunt betalen.
  • Als u de Givt al gebruikt, deze te openen en in de lijst ‘Stichting Tabitha Ridderkerk’ te kiezen voor een donatie.

(stichting Tabitha is een ANBI, dus uw gift is ook fiscaal aftrekbaar).

Reacties zijn gesloten.